Garantie & klachten 

Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede staat aan u te leveren.

Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wanneer een artikel stuk aankomt heeft u de mogelijkheid deze retour te zenden, na ontvangst van het artikel krijgt u het aankoopbedrag terug. U dient het kapotte item direct na ontvangst te melden per whatsapp of per mail  :  info@mineraluxe.nl  

06-23423785 ( Whatsapp only ) 

Goed om te weten, edelstenen zijn een natuurproduct hierdoor kan het voorkomen dat er natuurlijke breuklijnen in het artikel zichtbaar zijn, of er schade/verkleuring toegebracht kan worden door de zon, gebruik van het artikel etc.

Mineraluxe zal altijd met u samen kijken naar een goede en passende oplossing. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mineraluxe.nl .

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.